onsdag, september 23

Aj, aj

Ja. Nu har jag väl fått vad jag önskat mig. Ont.

Kan inte sova för cirka var 10e minut kommer det en värk som gör att jag inte vet vad ja ska göra för att få det att lätta och det sitter i i sådär en minut. Alla mina planer och tankar på en förlossning utan medicinska smärtstillande medel håller snabbt på att flyga ut genom fönstret.

Sku villa sova, har tagit två värktabletter, varm dusch, men har ännu inte haft nån effekt. Värkarna är också trevligare när man sitter, så tänker nu sittsova i soffan. Sku inte villa ha ont på natten/kvällen för jag är så mycket känsligare då, allt känns värre när man är trött.

8 kommentarer:

Eva [Bland rosa och blåa tuttar] sa...

Posta gärna ett inlägg före du far om du hinner och orkar;) Eller så ligger du och krystar för fullt redan;) Lycka till och kämpa på. Öppnandet är absolut värst!

Lee sa...

Hon ligger nog o krystar för full nu sku ja tro, om int han ha kommit ut redan :D

Katharina sa...

Jag gissar att det blev färd till förlossningen för dig..:) Lycka till!!!! :)

Jill sa...

Nu får vi bara vänta med spänning. Hoppas allt går/gick bra.

Jill sa...

Ajo, och Grattis på födelsedagen! Och förstås grattis till födseln :)

Nina sa...

oooh, vad spännande det är!

Hoppas allt har gått bra!

Jen sa...

GRATTIS till er son :) jag är jätte lycklig för din skulle kära kusin. MASSOR av kramar<3

Anonym sa...

Congratulations for your baby son, Michaela! And happy birthday! Cool birthday gift, your son :)