onsdag, juli 6

Förlossning och studier

Igår fick Sanders gudföräldrar sitt andra barn och jag var så nostalgisk, glad och förväntansfull hela dagen. Tycker att det är så spännande med förlossningar (speciellt då man själv inte upplever smärtan). Varje gång Micke telefon pep till var jag där och ville veta om nåt nytt hänt. Nu väntar jag bara på att få träffa dem så att jag får höra alla detaljer från förlossningen. En förlossning är nog nåt så stort och en av de mäktigaste upplevelserna i livet. Måste till och med titta på videosnutten från när Sander kom till, var så nostalgisk. Denhär gången titta jag också med ljud och jag skrek ju inget när han ploppa ut. Men han var nog så megauppsvälld när han kom ut.

Nu har jag också kollat på nästa års skolkurser och jag sku så gärna fortsätta studera på hösten. Så nu hoppas jag bara att Mickes arbetsgivare sku vara flexibla så att han kan önska turer så att jag sku kunna studera. Jag sku villa läsa ganska mycket så att jag sen sku bli klar och kunna börja jobba efter några år. Och det är ju så intressant allt det jag läser, så praktiskt. Hoppas att vi får det och funka på nåt sätt.

Inga kommentarer: